Pppffttttt =,=

Assalamualaikumm awok awok semuaa . Awok sehatt ? Kite harap awok sehat ehh . Awokk , sorryy sebab lama tak aktifkan diri kite dalam berbelog-walking nie eh sayang sayangg :) Kite tau awok rendu kitekan , alolohhh . Kesiannyaa . Hihihik #geditnya kau , pppuuihhhh . Ntah ntah tadak sapa yg rendu hang lhaa syahirah wehh :P Kuikuikui . Ada nak herann ?

Blog nie punn , mciekk sayang aku yang buad . Hihihi . THANKYOU SABRINA sayang sebb buad blog nie kat kami ehhh . Hikhokk , sapa suruh p tya tentang blog lagi , dah lhaa malas nak mengupdate blog . Tapi , takpaa , dea edit blog nie agak comel mcm dea kenn . Hiewhieww :) Sayang kau mciek kenett . Muaahh skitt :* Blog lama aku abaikan dahh eh . Malas nak ambik tau dahh . Takpaa , blog nie aku akan jaga dgn baik kot , sbb org yang tolong buatkan . Kena hrgai lhaaa :) Hahaha . Phhheeuwww =,= . Tapi , bukan free ehh dea buad nie . Ada upah jugak , upah dea special kot . Dea nak aku blnja pizza . Hahaha , mentang-2 aku anak org kayaa , dok suruh blnja dea pulakk . Teheeeee ~ Perasaann gilaaa bapakkk minah niee kenn . Hihi , sorryyy . Perasaan itu hobi akuu :) Tiieewwwww ><

Haaa , dahh lhaa . Aku malas dah nak menaip . Otak kering . Mood spoil . Ngok sungguhhh . Haishhh .
Boboiii :) ILOVEYOUCAPITALR <3 :* Sorryyyyyyyyyy sayanggggg :(
2 , 3 kucing berlari , kalau suka like lahhh lagyyy .

No comments: