My Heart :)

Assalamualaikumm hndsome / prettyyy :) Dah byak hari aku tak updated blog yang omeyomeyy mcm tuan dea niehh kenn *perasannn gilaaa hangg :P HAHAHA . Biaqq lewwww . Okayy , aku lemah gilaaa hari nieee . Tapi , aku brlakonn jaa jadi kuatt . Tttieewww . Ayat mcm apa tahh lagii . Hmm hmm , aku gdoh dgn rizal lhaaa . Atototo , mood tadak lgsoggg . Errr >< Biaqqq lhaaa , malas nak pkiaq semuaa tuehhh . Tipuu sgtt ken kalau tak pkiaq , msti pkiaq jugakk ehhh . Ingat mudahh kaa tak pkiaq , nak lupaa org yg kita btoibtoi sayang kann . Gdoh besaq jugakk kott . Siap ckap aku , hang lagii . Okayy FINE lhaaa ! Aku tauu , kitaa niee doduaa ego tggi menalaaa nuhh . Doduaa jeniss payahh nak mngalahh kann , nakk menang jaaa kitaa duaa niehh . Nie lhaa jadinyaaa . Hmmmmm :/ Dea dah cakap , dea tak kan cari aku , tak kan text akuu . Hmmm , baiklahhh . Aku punn mybe tak mcg deaa . Aku takmao gnggu dea . Aku tkmao jadi perigi cari timbaa ehh . Kalau dea btoi sayang akuu , msti dea cari aku jugak kann . Kalau tak cari tue , mybe sayang dea dah pudar untuk akuu . Errrr , hndset aku punn aku dah ltak mana punn aku tatau . Sapaa sapaa yang call or text aku tuehh , kalau aku tak rep sorryy lhaaa :D Aku off dah punn hndset burok yang tadak gunanya untuk aku buat sementara waktu niehh . Semalam aku tdo dgn adik aku yg kecik tue , sbb mak & ayah aku tadak kann , so aku lhaa kena tdor dgn deaa . Wktu aku tgah text dgn adik shikin , tiba-tiba jaa air mata keluaq . Adik akuu lhaa yang lap air mata tue dgn tgan deaa , dea cakap , awd ngess ? Aku cakap , tadak apa punn . Adk tdor lhaa . Hiewhiew , terharu akuu . Aku sayang hang adikkk <3 :* Ttteddiaaa , buad terok . Hahaha . Kesah apaa aku :P Tue lhaa perempuan kann , kalau gdoh tuee msti ada jaa mutiara yang pling brhrga mngalir kat pipi nie kenn . Lemahnyaa kaum wanitaa niee kalau dgn orang yang depa btoibtoi sayangg kenn . Hahaha , ayat mcm apaa lagiii . Hmmm hmmm hmmm , dahh lhaa , malas nak taip pnjg pnjg lagi wjtu mood tgahh sedisss niee kann . Sob sobb :( Takpaa , aku pcayaa semua nie mesti ada hikmah kann ;) Jyeahhh , dgaann dgaannn . Sbaq jaaa lhaa syahirahh . Allah sayang hang , tue yang dea bg dgaan mcm nie kat hang , dea nk tgok hang boleh hadapi kaa dakk kann :) Yeahhh , aku tau aku boleh hadapi smuaa nieee -,- Thankyou Adik Shikinn wehh sebb dgaq semuaa msalah aku niee , sebb bletiaq kat aku tak bg aku nges kann :) Aku sayangg hangg wehhh :*

Aku akan selalu doa bg kitaa duaa baikk balikk mcm dluu kann . Sweet mcm dludluu kann bieee :) Hmmm hmmm , smpai bilaa tahh nak mcm niehh . Haihhh . Peningg akuuu ><' Errr , kalau ada jdoh tak kan kemana kann . Kalau tadak jdoh , redhaa jaa lhaa ken . Smua tue ALLAH dah tetap dah untuk semua org kann :) 
Ehh ehh , gedittnyaa kau syahirahh , PMR punn tak ambik lagii , dah pkiaq bab kawin-kawin dahh ken . Hikhokkk . Okayy dahh , bhaii :) Sorryy kalau aku jiwang skit hari nieee .

ILOVEYOUMYBOYPRENGG <3 <3 :* Takecare awok ;)



2 , 3 kucing berlari , kalau suka like lahhh lagyyy .

1 comment:

Story By Little Mushroom said...

Mao hang ada masalah text la aku . Aku sentiasa ada untuk hang .

SAYANG HANG <3