Superhero :)

Assalamualaikum dan Selamat Malam :) Hiewhieww , tgok tjok kat atas tueee , Superhero lhaa kenn . Tttiewwww , kita ada Superhero lhaa . Hmpa ada ? Tadak kann ? Hahaha . Ngada kau syahirah wehh . Mcm hang sorang jaa yg adaaa . Hahaha . Nak tgok Superhero akuu ? Mai sini meehh , kita dok rapat-rapat sikit , bukak mata luas-luas tauu .


Haaa , nie lhaa Superhero akuu yg paling mngadaaa . Memang dea niee mengada tak mao mao . Hahaha . Kan bie kann ? Dea nie baik lhaa . Pndai jaga hati aku . Oicehh , pndai kaa ? Hahaha , pndai lhaa kott . Dea memang susah nak buad aku sakit hati , susah nak buad aku marah dea . Tapi , aku lhaa yg selalu sgt cari pasai untuk nak kelai dgn deaa . Phheeuww , tue lhaa hobi akuu :) Tapi , bila dah kelai , aku lhaa mulaa gedit nak teriakkk . Ngek hang syahirah :P . Dea paling tak suka bila aku cari psai dgn dea , bila aku mula nak ungkit kisah lama , bila aku nak bebai , bila aku teriak , bila aku ckap pasai nak breakk . Haa , yg tue lhaa paling deaa tak sukaaa . Hahaha , tapi , tg benda dea tak suka tue lhaa , aku nak buad sgt . Hihihikk , aku suka bg dea sakit hatiii . Kejam kan aku =,= Aku memang suka dgn prgai dia , sebb dea bnyak sabaq dgn perngai aku yg tah apa apa niee . Hahaha . Aku memang pergai pelik punn . Tapi , pergai pelik nie lhaa yg dea mao . Hahaha , perasan kau :P . Dea dah sabaq dgn perangai aku nie selama 1 tahun 1 bulan dahhh :) Oicehh , agak lamaa kenn . Tahniahh bieee :* . Tapi , aku harap hang akan sabaq dgn perngai aku nie smpai bila-bila ehh . Aku nak hbungan kita smpai akhir hayat . AMIN :) Yang tue lhaa yg aku nak sngatt . Lagi pun , slama kita couple nie punn , tadak nak gdoh besaq sgt punn . Gdoh besa besaa jaa ken , tapi hari tue jaa ken gdoh besaq sikit , tue punn sebab , hmmmm . Dah , malas nak ingatt . Sedih sedihh :( Hahaha . Tapi ken , aku terharu sngatt dapat dea wehh , sebab sebab , dea nges hari tue waktu gdoh besaq tueee . Hahaha . Serious aku trkejut dgaq suara dea ngess wehhh . Hahaha . Lawok lawokk . #bie , sorryy kata kat hang nie . Hahaha . Payah kan laki nak nges sebab prempuann , ohsemmm , memang payah kottt . 1st time aku dapat laki yg mcm niee tauu . Ppppffttt ==' Iloveu lhaa bieee <3 . Alhamdulillahh , aku memang brsyukur dapat boyfriend mcm dea , caring gilaaaa , memang ambik berat pasai aku sgt sgt :) 
Biee , ILOVEYOUMOREANDMORE BIEE :* Hang jgn dok tggai aku tau . Aku pegang smua jnji hangg yg hang kata duluuu :) Bie , terima kasih atas segala-galanyaa ehh .  Mmmmuaaahhhh sikitttttt :* :*

Bhai :)


ILOVEYOULIKEASONG <3




2 , 3 kucing berlari , kalau suka like lahhh lagyyy .

No comments: