Oyeahhhh :)

Assalamualaikummm :) Lama ken aku tak mengupdate belog nieee . Hmmm , bb aku ayah aku tak byaq lhaa . Tue yg lama tak online , lama tak update belog :/ Nak update blog pasai Birthday aku isnin hari tue pun tak bolehh :( Ayah aku sajaa dngki tak bg aku onlinee . Deaa jelesss . Hahaha :P

Isnin , 5/12 Birthdayy akuuu kann . Jyeaaaahhh . Aku baru msok 14 tahun lhaa . Hahaha . Still mudaa lagii :) Tue lhaa untung lahir bulan 12 . Hahaha , tapi tak best jugak kot . Kena tggu lamaaa nak smpai bulan 12 kenn . Errr , takpaa . Apa apa punn , aku brsyukur sebb aku boleh hidup di atas muka bumi nie kenn :) Hahaha . Ayaattt sopaa oink oink >< . 3/12 aku dah smbut Birthday aku dahh :) Aku smbut kat pizza . Pfffttt =,= Besstt bapakk . Tak ramai pun yg p , tp tetap besttt . Yang p , boypreng aku , raffiq , ena , fatin naziha , atyrah , afif (pkwe atyrah ) . Sajaa nak smbut awai awai . Hahaha . Galak gtueee :P Thankyou sgt sgt sapa yang p tue ehhh :) Berbnyak bnyk TERIMA KASIH jugak kpda sapa yang wish Birthday aku hari tue , dalam fb or text akuu ehh :) Aku sayanggg hampaaa hampaa dan hmpaaa <3 :* .

THANKYOU sgt sgt sapa yang bg hdiah kat akuu hari tuee . Terutamanyaa , boypreng kitee , MOHD RIZAL BIN ROSLAN sebb bagi beg dgn jam gucci :) Oyeahhh , thankyou sgt sgt bie . Mmuuahh sikitt :* Thankyou jugak dkt Kak atynnn omey omeyy sbb dea bagi bearr omeyy mcm deaa jugakk :) Hikhikk , dea mai dkt pizza tue usaha nak mai bg bear tuee jaa kenn , tak makan punn . Dea kata bajet tak ckopp . Hokalohh . Apo lha . Dh lhaa taun dpn dea nak pndah dahh , Dah tak boleh jumpa dea dah kat sekolah :( Atototo . Takpaa , nnty kalau ada jdoh , kita jumpa lagi ehh sayangg . Jaga diri elok elok tauu nntyyy . Mmuuaahh skitt :* . THANKYOU jugakk dkat mciek Sabrina kenit omey omeyy niee jugakk sbb bg kad dekat kitee ehh awokk . Walaupun awok bg kad sajaa punn , tapi kad tue berhargaa sgat buad kitee tauu :) Bnyak kata kata yang elokk dan menarikk . Seriouss terharuu gilaa bilaa baca ayat ayat enaa smuaa tueee . Thankyouu sgt sgtt sayang sayangg smuaaaa :* Aku sayanggg hmpaa sgt sgtt okeee <3 :*

Mai usyaaa hdiah hdiahh tuee smuaa ehhh :)


            Seee , comeyy kannn :) Hiewwhiewww , terasa dirii ini begitu berhargaaaa . Hahahahaha :P

                 
                                                  Phhheeuwww . Jam tuee lhaaaa . Hikhokkkk :P


                  Jyeahhh , baju kami samaa lhaaaa . Ignore muka aku yg burok tuee ehh :) Ilebiuuu biee :*

Okee , dahh . Bhaiii =,= ILOVEYOUU <3 :*
2 , 3 kucing berlari , kalau suka like lahhh lagyyy .

No comments: