Happening :)

Assalamualaikumm :) Ehhh , dah bnyak hari aku tak update blog niee kann ? Haha , aku malas gilosss nak update . Tatau apa bnda yang nak mrepeknyaaa . Ehh btw , HAPPY NEW YEAR :) Dah masuk tahun 2012 dah kenn . Omg , PMR dah hmpir dgn akuuu . Ohseemmm , aku tak bsedia lagi okayyy :/ Ksudahh , STOP cakap benda yang mengerun nie . Nnty kita cakap laen . Hahaha .

Okayy , kemarin aku p The Carnival , Sungai Petanii :) Family aku rncang nak p bukit merah laketown resort , pastu dah hujan tak henti-henti , lagipun ayah aku tak lrat nak bwak kereta jauh-jauh , sakit urat leww apa leww . Kami p carnival jaaa lewww . Bestt giloss :) Ehh , kmaren waktu aku tgah mndi dgn pelampung kat sana kann , ada 3 orang adik adik laki comel niee tgah berenang elok pnyaa . Pastu kan , tiba-tiba jaa depa cakap dkat aku ' akak , mai kami tolak pelampung akak naa ' . Alohaaiii , aku sukaa gilaaa . Hahaha . Tpyah lmbat-lmbat kann naik pelampung tue sorang-sorangg . Smpai aku tggai kakak aku kat belakang tah mana hala nuhh . Dea mnjerit suruh tggu dea , tapi adik-adik tue buad taktau jaa . Tolak aku smpai depa penat . Dua kali pusing tempat tue :) Sumpah aku cayaq dgn adik-adik tuee . Dah lhaa baikkk . Atototo , akuu sukaaaaaa -,- Depa ajak aku naik papan longsor yg tggi tah mana hala nuhh . Aku pun ikot jaaa . Aku naik dgn adik drjah 5 tuehh . Smpai aku tggai fmly aku kat mana tahhh . Hahaha . Kesian depa cari aku merataa . Kuakua ><' Adik-adik omey tue dua orang drjah 5 , sorang form 2 . Seronok sembang dgn depa tigaa . Alohaii , sweettnyeee . Dari aku p smpai aku nak balik aku asyik dgn depaa jaaaa . Makan sama sama dengan depa . Alahhh , jellyy leww pulakk aku nieee . Hahaha , gediksssss =,= Waktu aku nak blik dahh , depa cakap mcm nie kat aku ' byebyee kakak , harap-harap kita jumpa lagi nahh . Akak , bagi nama fb  ' Alaahaii , lagi aku jelly dgar ayat tueee . Mcm nak ambik depa jadi adik sendiri lhaa pulakk . Hahaha . Takpaa , nnti kitaa sembang dlam facebook ehh adik-adik sayangggg :) Ehh , rinduu depaaa lewwww :( Hahaha .

Dah balik dari carnival , kami p tanjung dawai pulakkk . P makan-makan kat tepi lautt situuu . Anginnn memangg besttt ehhhh :) Tapi , aku rimas makan kat situ sebb ada mkhluk allah lelaki yang galak , dok depan meja aku tuee , dok snyum-snyum , kejip-kejip mata kat akuu . Herrrr , sumpah aku tak sukaaaa . Muka mcm cekodok basi jaaa lagiii . Hahaha . Mcm apa tah lagi prgaii . Eeeeeee >< Please lhaa jgn buad prgai mcm tue kat akuu . Memang nahas lhaa mao buad gtue kat aku , aku tak kan layan aihh , aku jeling ada lagii . Hahahaha . Then , lpas makan kami naik bot p pntai mrdekaaa . Okayyy , memangg bestt naik bot tueee :) Funnn gilaaaaa . Tapi kan , aku tak suka satu jaa . Bnyak laki yang bnyi mcm tikus turiii . Hahaha . Huduhh bnyi tueee . Errrrrr . Mluaddd i tauuuu -,-

Okayy , dalam pkoi 6 lebih , kami btolak balikk :) Smpai rumah pkoi 9.30 dahhh tadi . Sblum nak smpai rumah , singgahh merataaa . Haiyaaa , gtue lhaa mak akuu . Asyk menyinggah jaa .

Ehhh , lupaa nak gtauu , hari sabtu rtue kitee keluar date dgn boyprengg kitee . Alolo , happyy gilooo :) Lastdate for 2011 leww knonnyaa . Hahaha . Hmmm , tapii semalam gaduh pulakk . Errr , malas nak cakap apa dah aihh . Asyik asyik , gaduh , gaduh , gaduh , gaduh , gaduh , gaduh dan GADUH ! Okayy , boleh dikatakan tiap-tiap hari gaduhh jaaa . Hadoiii . Penattttttt , lettihhhhhhh , sedihhhhh , smuaaa adaaa . Hmmm , dahh . Tak lrat nak merepekk kerepekkk dahh . Hahaha .
Mai kitaa tgok gmbar yg tadiii tueee mai . Sorryy , skit pun tak elok gmbaq . Hahaha . Kalau tak tgok pun takpaa , tak pksaaa okayy :)


                                                        Nie sebelum nak msok carnival :)


                                                          Huduhh gmbaq nieee . Haaha .



                                                         Nie dalam bottt nak p pntai mrdeka :)


Dekat pntai mrdeka . Happyy familyy :)

Okayyy , bhaiiii :) ILOVE my familyyy :* IMISS my boyprengggggggggggggggggggggg :(

2 , 3 kucing berlari , kalau suka like lahhh lagyyy .

No comments: