Merentas desaaaa :)



Haii haii awokk semuaaaa :) Ehh ehh , lamaa gilooo kenn aku tak update blog yang brhabuk nieee . Alaahhh , besaa leww budak PMR lhaa katakann . Busyy busyy . Hahaha . Homeworkk bnyakk sgtttt lewwwww :) Alahaii , besaa letteeuww kennn . Jgn dok buad terok sgt syahirah wehh . Itu semua bisa diaturrrr sihh :D

Ehh , hari nie ada merentas desaa leww kat sekolahh :) Oyeeeaahh , first sampai sekolah tuee memangg semangat gilaa leww nak larii kann . Then , dkat tapak prhmpunan , AKU KENA TAHAN DGN CKGU DISIPLIN . Sebabnyaa , aku pakai tdung hitammm . Ohhh siallll lhaaa . Cibaiii btoii . Herrrr , akuu bencii gilaaaaa :/ Ckgu tuee cakapp mcm kelingg gilaa . Waktu org tya dea boleh pakai tdog htam dak , dea jwab bolehh untuk hari nie jaa . Org pakai , dea tahann pulakkk . Siall siall siall ! Huhhhh ! Sumpah aku tak suka orang yang cakap tak serupa bikin niee . Nasib ramai orang yang pakai tdog htam . Malu kat org jaa dok tempiq tak tahwan halaa , tah apa apaaaa lhaaa . Errrr . Nasib tak kena borong kuning kann . Hahaha . Ayat yang ckgu tue cakap yang aku akan ingat sampai mati , ayat niee lhaa " INI AMARAN YANG PERTAMA DAN TERAKHIR , KALAU BUAD LAGI SIAP KAMU SEMUAAA " Hahahaha . Gerunnnyeee dgaq :P Baiklahh puannn , kitee tak buad lagiii . Shit betoiiiii ! Ehh , dahhhh ! STOP cakap pasai nieee ! Meluaaatttttt 
:/
Aku tak dapat medal punn tahun niee . Hahaha . Aku dapat number 16 , ehhh sikit jaa lagi kann nak dapt medal tuee . Errrr , takpaa lhaa . Tadak rzeki . Tahun depan ada lagii kann :) Ohmakdatinnn , gilaa letihh lari tadiii . Agak jauhh kott . Lembikk kaki baq hangg . Hahaha . Okay akuu agakk happyy hari niee sebab sebab aku dapat cakap dgn budak junior form 1 yang ohsemm handsomeenyeeeee ;) Hahaha , dan dan dapat tgkap gmbar lagi kannn . Dea pemaluu . Auwwmm auwwmm , lelaki pemaluu niee susah nak jumpa kott . Hahaha . Dea HOT kott , pakat semua nak ambik gmbar dgn deaaa . Untungglhaa kaannn :) 

Okayy , dahh malas nak mengarut kat sini . Nak online pulakkk . Btw , SELAMAT TAHUN BARU CINA ehhh :) Thankyou jugak dekat Puan Kang sebb bagi buah limau kat kami satu kelas tadii :) Selamat bercuti untuk seminggu dan selamat membuat homework yang brgunung ganang tgginyaaa . Hahaha :) 
Bhaii , Ilapchiuuuuu <3






2 , 3 kucing berlari , kalau suka like lahhh lagyyy .

No comments: